هعی هعی...😐 من همون کاپیتان لیوای آکرمن هستم که اکانت چاقو پروانه ای زده :| ( مشکل اعصاب هم ندارم. فقط برای اینه که دوست دارم هرچی رو هرکس که لایقشه انجام بده(لیوای بدرد انیمه میخوره فقط 😂) )

خب. چندتا دیگه امتحان بدم دیگه تامامه🤤 ولی فکر بعدش که با این کرونا بازار چیکار کنم، رعشه رو پیکرم میندازه😑

نمیدونم چی بزارم بلاگ :| به هدف تمرین طراحی سایت اومدم. ولی پول دادم برای جاوا اسکریپت پوووووول :|

تصمیم گرفتم چیزایی رو یادتون بدم(چی بلدم حالا ؟ 🤦‍♂️)

از اونجایی که ما(دست کم من(معنی حداقل رو یاد گرفتم 😃))تو ایران هستیم و تو ایران یوتیوب یا فیلتره یا تحریم(فکر کنم تحریم باشیم 🤷‍♂️) فیلمای آموزش حرکات نمایشی با چاقو پروانه ای(بالیسانگ(اسمم😃😃😃😃😃)) رو دانلود کنم و در اختیارتون قرار بدم که بدون فیلترشن و با سرعت بیشتری بتونین ازش استفاده کنین(فقط نمیدونم جرمه یا نه 😐(مرگ بر آمریکا(FBI چه ربطی به من و کپی از یوتیوب داره؟🤦‍♂️😂)))

خودمم سعی میکنم آموزش عکسی بسازم(که آخر سر تبدیلش کنم به یه کتابpdf (هرچی گشتم کتاب آموزش چاقو پروانه ای نبود که نبود(البته فارسیش نبودا(غیر فارسی تا دلت بخواد هست))))

پس شروع میکنم